Cecha charakterystyczna, posiadana przez wszystkie krówki występujące w sprzedaży, to ładne opakowanie. Jednak nie tylko wygląd opakowania jest ważny, kiedy zamierzamy dla swojej firmy zamówić krówki reklamowe. Równie ważne jak względy estetyczne, okazuje się być trwałość i solidność opakowania, gwarantowana najwyższej jakości materiałami, wykorzystywanymi do ich produkcji. Chcąc zdobyć takie gadżety reklamowe, którymi miło będzie się chwalić, zawsze należy wybierać krówki, posiadają dwu warstwowe opakowania. Tylko one gwarantują, że będziemy mogli bezpiecznie i wygodnie częstować słodyczami gości, bez obawy o to, że któryś z nich poplami się roztopionym cukierkiem i będzie miał problemy z jego odpakowaniem. Właśnie przed tym mają chronić podwójne opakowania. Krówki reklamowe, z uwagi na tłuszcz, mleko i cukier, z których się składają, nie lubią przebywania w wysokich temperaturach. Może się to dla nich skończyć bardzo źle ? głównie zmięknięciem i rozpływaniem się. To bardzo niebezpieczne zjawiska, które sprawiają, że producenci powinni używać dwu warstwowych opakowań.
Czy można spotkać krówki pakowane w inny rodzaj papierku, niż dwu warstwowe? Tak. Wiele firm pragnąc redukować koszta, decyduje się na to, aby pakować krówki reklamowe w foliowe opakowania, szczelnie zamykane. Metoda ta ma swoje zalety ? tak zapakowane krówki dłużej zachowują świeżość, stając się jednocześnie łatwiejszymi w przechowywaniu i transporcie. Jednak również tutaj należy spełnić jeden, podstawowy warunek. Temperatura, w jakiej przebywają tak zapakowane krówki nie może być zbyt wysoka. W przeciwnym wypadku one również ulegną roztopieniu, sprawiając że krówki reklamowe przykleja się do opakowania i będą niemożliwe do usunięcia. Pod tym względem pojawia się wyższość tradycyjnych dwuwarstwowych opakowań z papieru. Nawet jeżeli krówka trochę się w nich nadtopi, to w dalszym ciągu można je odpakować i zjeść smacznego cukierka. W przypadku innych rodzajów opakowań, jest to bardzo trudne do uzyskania.